.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آرزوهایی برای استاندار جدید
معصومه جلالی

خدا کند استاندارمحترم......
خدا کند استاندار محترم با نگاه اقتصادی و توسعه محورانه حرکت عظیمی با همت مردم در استان ایجاد کند .

خدا کند استاندارمحترم از تجربه بهره ببرند اما به دنبال ارتجاع فکری نباشند خوش فکرهای جوان را بکار گیرند و نخبگان را چراغ راه آنان قرار دهند .

خدا کند استاندار محترم استانش و پتانسیل نهفته در آن را به خوبی شناسایی کند و در جهت شکوفایی استان بکار گیرد.

خدا کند استاندار محترم بدانند پایگاه مردمی مکانی برای آزمون و خطا نیست بر عکس نیروی عظیمی است که با مهار کردن در شاخه های متعدد می توان استفاده ی بهینه برد .

خدا کند استاندار محترم بداند جوانان استان کمترین توقعشان داشت فضای اشتغال است همان فضایی که باعث می شود معضلات اجتماعی بسیار کم رنگتر شود .

خدا کند استاندار مردمی. هفته ای یک بار با لباس شخصی و بدون محافظ در بین مردم حاضر شود . درد مردم را از نزدیک لمس و از دریچه ای دیگر عملکرد استانی خود را رصد کند آن هم شفاف. آنجاست که خواهد دانست چه مدیری کار می کند و کدام کار انجام پذیرفته و گر نه آمار و ارقام و جلسات تاریخچه دیرینه ای دارند

خدا کند استاندار محترم با شناخت مبسوط و گسترده از استان بودجه تخصیص یافته استان را منوط بر الویت ها تقسیم نماید.

خدا کند استاندار محترم بداند تعامل با مردم را ه رسیدن به اهداف استانی را نزدیکتر می کند وگرنه هیچ اتفاقی رخ نمی دهد .روز از نو روزی از نو.هر حرکتی بدون ریشه و مقطعی می باشد

خدا کند استاندار محترم بداند استان نباید هنوز پله اول باشد چه حکایتی دارد این پله اول .استانداران آمدند و رفتند هنوز چسبیده ایم به پله اول .این پله کی به دوم می رسد الله اعلم.

خدا کند استاندار محترم قدر ذخایر و معادن استان این سرمایه های موجود استانی و فرصتی که به خواست خدا به ایشان محول شده بداند و بهره لازم را ببرد.در ابتدا بداند مردم استان چه می خواهند در مسیر آنها قدم بر دارد بعد آنچه ماند به پایتخت بفرستد.

خدا کند که استاندار محترم بداند خلاءهای موجود فرهنگی .اجتماعی وهنری در استان باید چگونه به اشباع برسند .

خدا کند استاندار محترم سری هم به آرشیو نامه های مردمی در استانداری بزند تا درد های انبار شده در نامه ها کم شود .
و در نهایت روی سخنم با نمایندگان محترم و اعضای بزرگوار شوراها.

خدا کند آنها هم بدانند داشتن اجماع فکری و هم اندیشی می تواند مسیر اهداف رشد و توسعه ی استانی را هموار سازدو استانی بسازد که باعث افتخار آیندگان شود .

لحظات تنگ است و زمان محدود و این که میزها ثابت اند ولی آدمهای پشت آن می آیند و می روند تنها چیزی که باقی می ماند خدمت صادقانه به مردم است در دولت امید و تدبیر و شعارشان این است (خدا قوت خسته نباشید).


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهرام 20 شهريور 1392
اگر استاندار شخصاً با لباس مردمی نه لباس مدیریتی در ادارات و بیمارستانها و حتی با رانندگی خود در سطح شهر در ترافیکها و ... حضور پیدار کند و از نزدیک مشکلات مردم را لمس کند بهتر می تواند برای مردم و رفع مشکلات تصمیم گیری نماید و الا بعضی از مدیران برای حفظ بقاء مدیریتی خود سعی می کنند با آمار کذب موقعیت و مدیریت کاری خود را خوب جلوه دهند .
122 19 شهريور 1392
خدا كند
فرهاد امیری 20 شهريور 1392
با سلام به مردم غیور مازندران
که در انتخابات 92 بی شک برگ سبز ارزش های اسلامی را به عرصه ظهور رسانیدند و انشاالله استاندار محبوب و جدید با در نظر گرفتن ظرفیت فعلی استان و شناخت جقرافیایی منطقه تصمیمات دقیق و بجا برای توسعه همه جانبه استان قرار خواهد داد
نا شناس 20 شهريور 1392
آفرین خانم جلالی. نیک قلمی فرمودید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.262 seconds.